Nabíječka Kavan C100 Duo 2x500W / 20A

Kód: KAV34.1100
3 396 Kč 2 807 Kč bez DPH
Skladem

Dvoukanálový rychlonabíječ s balancery pro 1-16 čl. NiCd/NiMH, 1-6 čl. Li-Po/Li-ion/Li-Fe/ LiHV, 2-24V Pb proudem 0,2-20A (max. 2x200W při síťovém napájení nebo 2x 500W při stejnosměrném napájení). Vybíjení 0,2-1,5 A (max. 2x 15W). Napájení 12 V/230 V. Měření vnitřního odporu.

Detailní informace

29.500
Přes 29.500 zákazníků
Za 16let fungování Eshopu máme přes 29.500 spokojených zákazníků nejen z České Republiky ale i Slovenské republiky.
Ověřený obchod
Ověřený obchod
Jsme důvěryhodný a lety ověřený český Eshop s dlouhou tradicí již od roku 2007 který dělá radost jak dětem tak i dospělým.
Doprava ZDARMA
Doprava ZDARMA
Dopravu zdarma při objednávce nad 4990,-Kč. Doručujeme prostřednictvím Zásilkovny nebo České pošty po celé ČR a SK.

Detailní popis produktu

Malý dvoukanálový nabíječ KAVAN C100 Duo 2x500W byl konstruován se snahou nabídnout inteligentní nabíječ s vysokým výkonem s napájením ze sítě i autobaterie a velmi jednoduchou a přehlednou obsluhou. C100 Duo umožňuje nabíjet a vybíjet běžné typy článků (NiCd, NiMH, LiPo, LiHV, ULiHV, Li-ion, LiFe, Pb), navíc je vybaven vestavěnými šestikanálovými balancery, které zajišťují bezpečné nabíjení lithiových akumulátorů. Nabíječ je vybaven barevným LCD displejem a programovacími tlačítky, které vám poskytnou možnost komfortního a velice přehledného nastavování parametrů, řízení a sledování průběhu nabíjení/vybíjení. Mezi volitelnými jazyky menu samozřejmě nechybí ani čeština.

Kromě kompaktního provedení ve velikosti „na dlaň“ a intuitivního ovládání stojí za zvláštní zmínku:

  • program pro nové typy „vysokovoltových“ lithiových akumulátorů LiHV s koncovým napětím pro nabíjení až 4,35 V a ULiHV as koncovým napětím 4,45 V
  • výkonný balancer s proudem až 1,5 A
  • možnost synchronního provozu obou kanálů pro nabíjení dvou stejných akumulátorů nebo paralelního nabíjení jednoho akumulátoru výkonem až 800 W
  • nastavitelné koncové napětí pro nabíjení a vybíjení pro lithiové akumulátory (umožňuje šetrnější nabíjení, které mají rádi letci, nebo naopak brutální přebíjení, kterému holdují „autíčkáři“)
  • nastavitelné koncové napětí pro nabíjení pro olověné akumulátory (1,90-2,45 V; umožňuje nabíjení všech druhů olověných akumulátorů)

Přehled základních funkcí a parametrů

  • Síťové napájení 100-240 V/50-60 Hz
  • Napájení 10-30 V stejnosměrných (zásuvka XT60)
  • Pro nabíjení a vybíjení 1 – 16 NiCd/NiMH článků, 1 – 6 Li-ion/Li-poly/Li-Fe/LiHV/ULiHV článků nebo 2- 24 V olověných akumulátorů
  • Nastavitelný nabíjecí proud (0,2 A – 20,0 A) v každém kanálu (max. 250 W při síťovém napájení, max. 500 W při napájení z autobaterie nebo z výkonného stabilizovaného síťového zdroje)
  • Nastavitelný vybíjecí proud 0,2 A – 1,5 A v každém kanálu
  • Max. výkon pro nabíjení 1x 800W v režimu paralelního nabíjení
  • Max. výkon pro pro vybíjení 2x 15 W, max. 1x 30 W v režimu paralelního vybíjení
  • Ukončení nabíjení pomocí automatiky delta-peak pro NiCd a NiMH akumulátory
  • Lithiové a Pb akumulátory jsou nabíjeny metodou „konstantní proud/konstantní napětí“
  • Nastavitelná citlivost delta-peak detekce pro NiCd a NiMH akumulátory
  • Nastavitelné koncové napětí pro nabíjení a vybíjení pro lithiové a olověné akumulátory
  • Tři režimy pro lithiové akumulátory – nabíjení, vybíjení a skladovací nabíjení/vybíjení; to vše s balancerem nebo bez něj. A k tomu režim likvidačního vybíjení pro bezpečné vybití vyřazeného akumulátoru před jeho předáním k recyklaci
  • Kanál CH1 může pracovat jako stabilizovaný zdroj s nastavitelným napětím 2-30 a proudem 1,0-5,0 A
  • Snadná aktualizace firmwaru pomocí USB-C portu
  • Podsvícený barevný LCD displej s jednoduchým a přehledným menu a zobrazováním parametrů během nabíjení/vybíjení
  • Programovací tlačítka pro snadné a přehledné nastavování a ovládání nabíječe
  • K bezpečnému provozu přispívá řada varovných hlášení – nesprávné vstupní napětí, špatné zapojení, nevhodný akumulátor nebo jeho stav, nesprávná polarita na výstupu atd.
  • Ventilátor pro nucené chlazení.
  • Kompaktní plastová skříňka, malé rozměry

Nabíječ je v obou kanálech vybaven výstupními zásuvkami XT60 a univerzálními zásuvkami pro servisní konektory JST-XH umožňující přímo zapojit silové kabely akumulátoru a servisní konektory JST-XH sad 2-6S – pokud používáte sady s konektory XT60 a JST-XH, obejdete se zcela bez nabíjecích kabelů a adaptérů. Pro připojení servisních konektorů jiných systémů můžete použít standardní adaptéry Sky RC nebo RC System.

Sada nabíječe obsahuje: nabíječ KAVAN C100 Duo, návod.

Vstupní napětí (autobaterie - DC) [V] 10 - 30
Vstupní napětí (síťové - AC) [V] 100 - 240
Nabíjecí proud [A] 0.2 - 20
Výkon při nabíjení (síťové napájení) [W] 200
Výkon při nabíjení (napájení DC-autobaterie) [W] 500
Vybíjecí proud [A] 0.2 - 1.5
Výkon při vybíjení [W] 15
Počet kanálů 2
NiCd [čl.] 1 - 16
NiMH [čl.] 1 - 16
Li-Pol [čl.] 1 - 6
Li-Ion [čl.] 1 - 6
Li-Fe [čl.] 1 - 6
Li-HV [čl.] 1 - 6
Pb [čl.] 1 - 12
Balancer Ano
Proud balanceru [A] 1.5
Délka [mm] 142
Šířka [mm] 135
Výška [mm] 64
Hmotnost [g] 700
5
1x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
5
RL Avatar autora | 24.12.2022
Pěkně udělané, jednoduché, plně funkční. Doporučuji!!

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

V roce 1965 se Franz Kavan, tehdy konstruktér a výrobce kuličkových per, vydal s přítelem na setkání modelářů letadel. Fascinace letectvím a odborné debaty o neustálém zdokonalování modelů ho okamžitě pohltily. Z jedné takové diskuse vyplynul jeho první modelářský výtvor – vylepšené táhlo pro regulaci otáček motoru. Nicméně, kvůli nedostatečné spolehlivosti testovaného motoru se Kavan zaměřil na vývoj nového karburátoru, který prezentoval o rok později na světovém šampionátu na Korsice s motorem Super Tigre 60. Jeho inovativní karburátor si rychle získal světovou slávu. Franz Kavan se záhy stal nadšeným a zručným pilotem modelů letadel a jeho touha po lepším vybavení vedla k řadě inovací. V roce 1972 uvedl na trh první RC vrtulník, kterým byl legendární model Bell Jet Ranger. Jeho vývoj zahrnoval testy v aerodynamickém tunelu na německé Technické univerzitě v Braunschweigu a spolupráci s konstruktéry společnosti Bell Helicopter. Model se proslavil svou autentičností, vynikajícími letovými vlastnostmi a důrazem na detaily, což bylo charakteristické pro všechny výrobky značky KAVAN. Sortiment firmy se postupně rozrůstal o nové příslušenství a modely pro pomalejší létání a park-flyery, včetně doplňků. Po smrti Franze Kavana v roce 1992 převzala vedení firmy jeho nejmladší dcera Andrea spolu s manželem Davidem Martinem. V roce 2003 pak společnost KAVAN zakoupila americká firma SIG Manufacturing Company, Inc., ve které David Martin nadále působí ve vedení. Partnerství s SIG přineslo do Evropy výtečné stavebnice, ale v novém tisíciletí se trh s modelářstvím měnil a společnosti se rozhodly hledat nové cesty. Pod novým vedením firma pokračovala v dodávkách kvalitních produktů, které si modeláři po celém světě oblíbili. S časem však nový majitel upravil své plány, částečně kvůli očekávání vyšších zisků, částečně kvůli změnám na trhu. V roce 2019 se na scénu vrátila česká firma PELIKAN DANIEL, která byla dlouholetým distributorem výrobků KAVAN a SIG. Díky naší zkušenosti s distribucí značek jako Hitec, O.S. Engines a Futaba jsme byli přesvědčeni, že můžeme navázat na Kavanovu tradici a nabídnout kvalitní stavebnice, elektroniku, příslušenství, materiály a lepidla – vše, co modelářské srdce může potřebovat. V roce 2020 jsme se zaměřili na restart firmy, přičemž montážní a balicí kapacity byly přesunuty do Pardubic, zatímco výroba a dodavatelé zůstali v Německu, České republice a dalších evropských zemích. K obnovenému sortimentu KAVAN jsme přidali nové stavebnice a příslušenství. Naším cílem je udržet většinu produktů výrobně umístěnou v Evropě, která je domovem vášnivých modelářů a má bohatou tradici v oboru, a současně nabídnout pečlivě vybrané výrobky z celého světa. Naše odhodlání je neochvějné – chceme, aby KAVAN zůstal vaším důvěryhodným partnerem pro prvotřídní modelářské potřeby, po kterých s radostí sáhnete při svém koníčku.