Baterie Kavan Li-Pol 1800mAh 40C 11.1V

Kód: KAV33.6007
Novinka
Značka: Kavan
699 Kč 578 Kč bez DPH
Skladem

Tříčlánková pohonná Li-Pol baterie s napětím 11.1V (3S) o kapacitě 1800mAh s vybíjecím proudem 40C (max 80C). Obsahuje bateriové kabely bez konektoru a standartní servisní konektor JST-XH. Vhodná pro všechny rc modely aut, dronu, letadel, lodí atd. Hmotnost baterie 140g. Rozměry baterie jsou cca 96x32x25mm

Detailní informace

30.000
Přes 30 000 zákazníků
Za 16let fungování Eshopu máme přes 30.000 spokojených zákazníků nejen z České Republiky ale i Slovenské republiky.
Pravidelné akce a slevy
Akce a slevy
Pravidelně pořádáme akce a slevy na zboží. Aby vám neunikla žádná akce nebo sleva přihlaste se k odběru novinek.

Detailní popis produktu

Lithiumpolymerové akumulátory se zvýšenou zatížitelností KAVAN řady 40/80C napumpují do žil vašich modelů novou čerstvou energii! Díky pokročilé technologii uplatňované při výrobě zaručují extrémně vysokou proudovou zátížitelnost při vybíjení, umožňují rychlé nabíjení při vysoké životnosti a příznivé pořizovací ceně.

Akumulátory KAVAN řady 40/80C mají standardní vybíjecí proud 40C, špičkový až 80C a možnost rychlého nabíjení (1-2C). Jsou určeny pro náročnější aplikace v modelech letadel pro klasickou i 3D akrobacii, modelech poháněných dmychadlem a vrtulnících pro klasickou i 3D akrobacii. Vysoká proudová zatížitelnost zaručuje maximální využití výkonu motoru a dovoluje razantní styl létání při zachování velmi dobré dlouhodobé životnosti.

Akumulátory KAVAN řady 40/80C nenabíjejte proudem větším než 2C, pro normální provoz doporučujeme požívat proudy v rozmezí 1-2C. Doporučujeme používat balancer při každém nabíjení. Akumulátory KAVAN řady 40/80C nevyžadují úvodní formování, ale hodláte-li sady nabíjet proudem větším než 1C, doporučujeme pro první tři nabíjecí cykly nepřekročit proud 1C. Před nabíjením je není třeba vybíjet – např. můžete bezpečně nabíjet akumulátory vybité na 50%.

Sada je dodávána v provedení „Air Pack“ určeném především pro pohon modelů letadel a vrtulníků. Je opatřena silikonovými silovými (nabíjecími) kabely s průřezem dimenzovaným s ohledem na předpokládané proudové zatížení (bez konektorů). Servisní konektor je standardního typu systému JST-XH – jejich výhodou jsou malé rozměry a hmotnost (což zvláště ocení uživatelé sad malých kapacit), mají jednoduché zapojení vývodů a dokonce je možno je zapojovat přímo do zásuvek balancerů na mnoha nabíječích KAVAN, RAYTRONIC, SkyRC, GT Power atd. bez použití jakéhokoliv adaptéru.

Sada obsahuje: Akumulátor KAVAN řady 40/80C, návod.

Kapacita [mAh] 1800
Napětí [V] 11.1
Nabíjecí proud [A] 1.8 - 3.6
Max. nabíjecí proud [A] 3.6
Vybíjecí proud [A] 72
Max. vybíjecí proud [A] 144
Energie [Wh] 20
Délka [mm] 96
Šířka [mm] 31.5
Výška [mm] 25
Hmotnost [g] 140

Doplňkové parametry

Kategorie: Bez konektoru
Konektor: Bez konektoru
Typ baterie: Li-Pol 11.1V (3S)
Kapacita: 1000 - 2000mAh
Vybíjecí proud: 40 - 50C

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

V roce 1965 se Franz Kavan, tehdy konstruktér a výrobce kuličkových per, vydal s přítelem na setkání modelářů letadel. Fascinace letectvím a odborné debaty o neustálém zdokonalování modelů ho okamžitě pohltily. Z jedné takové diskuse vyplynul jeho první modelářský výtvor – vylepšené táhlo pro regulaci otáček motoru. Nicméně, kvůli nedostatečné spolehlivosti testovaného motoru se Kavan zaměřil na vývoj nového karburátoru, který prezentoval o rok později na světovém šampionátu na Korsice s motorem Super Tigre 60. Jeho inovativní karburátor si rychle získal světovou slávu. Franz Kavan se záhy stal nadšeným a zručným pilotem modelů letadel a jeho touha po lepším vybavení vedla k řadě inovací. V roce 1972 uvedl na trh první RC vrtulník, kterým byl legendární model Bell Jet Ranger. Jeho vývoj zahrnoval testy v aerodynamickém tunelu na německé Technické univerzitě v Braunschweigu a spolupráci s konstruktéry společnosti Bell Helicopter. Model se proslavil svou autentičností, vynikajícími letovými vlastnostmi a důrazem na detaily, což bylo charakteristické pro všechny výrobky značky KAVAN. Sortiment firmy se postupně rozrůstal o nové příslušenství a modely pro pomalejší létání a park-flyery, včetně doplňků. Po smrti Franze Kavana v roce 1992 převzala vedení firmy jeho nejmladší dcera Andrea spolu s manželem Davidem Martinem. V roce 2003 pak společnost KAVAN zakoupila americká firma SIG Manufacturing Company, Inc., ve které David Martin nadále působí ve vedení. Partnerství s SIG přineslo do Evropy výtečné stavebnice, ale v novém tisíciletí se trh s modelářstvím měnil a společnosti se rozhodly hledat nové cesty. Pod novým vedením firma pokračovala v dodávkách kvalitních produktů, které si modeláři po celém světě oblíbili. S časem však nový majitel upravil své plány, částečně kvůli očekávání vyšších zisků, částečně kvůli změnám na trhu. V roce 2019 se na scénu vrátila česká firma PELIKAN DANIEL, která byla dlouholetým distributorem výrobků KAVAN a SIG. Díky naší zkušenosti s distribucí značek jako Hitec, O.S. Engines a Futaba jsme byli přesvědčeni, že můžeme navázat na Kavanovu tradici a nabídnout kvalitní stavebnice, elektroniku, příslušenství, materiály a lepidla – vše, co modelářské srdce může potřebovat. V roce 2020 jsme se zaměřili na restart firmy, přičemž montážní a balicí kapacity byly přesunuty do Pardubic, zatímco výroba a dodavatelé zůstali v Německu, České republice a dalších evropských zemích. K obnovenému sortimentu KAVAN jsme přidali nové stavebnice a příslušenství. Naším cílem je udržet většinu produktů výrobně umístěnou v Evropě, která je domovem vášnivých modelářů a má bohatou tradici v oboru, a současně nabídnout pečlivě vybrané výrobky z celého světa. Naše odhodlání je neochvějné – chceme, aby KAVAN zůstal vaším důvěryhodným partnerem pro prvotřídní modelářské potřeby, po kterých s radostí sáhnete při svém koníčku.