Axial SCX24 Jeep Gladiator 1:24 4WD RTR bílý

Kód: AXI00005V2T4
4 299 Kč 3 553 Kč bez DPH
Položka je objednána

RC model auta v měřítku 1:24 Axial SCX24 s karosérií Jeep JT Gladiator a LED osvětlením. Vše potřebné je v balení. RC souprava 2,4GHz, nová řídící jednotka, motor Dynamite® 88T, LiPol baterie Dynamite 350mAh 7.4V s USB nabíječem. Doba jízdy až 40 min.

Detailní informace

29.500
Přes 29.500 zákazníků
Za 16let fungování Eshopu máme přes 29.500 spokojených zákazníků nejen z České Republiky ale i Slovenské republiky.
Ověřený obchod
Ověřený obchod
Jsme důvěryhodný a lety ověřený český Eshop s dlouhou tradicí již od roku 2007 který dělá radost jak dětem tak i dospělým.
Doprava ZDARMA
Doprava ZDARMA
Dopravu zdarma při objednávce nad 4990,-Kč. Doručujeme prostřednictvím Zásilkovny nebo České pošty po celé ČR a SK.

Detailní popis produktu

RC model auta v měřítku 1:24 Axial SCX24 s karosérií Jeep JT Gladiator V2 a LED osvětlením v předním nárazníku. Vše potřebné je v balení. Kromě osvědčených terénních vlastní šasi SCX24 je model vybaven novou řídící jednotkou a RC soupravou Spektrum. Vylepšení doplňují olejem naplněné tlumiče, které hladce pohlcují nerovnosti a model zůstává stabilní i v terénu. Doba provozu modelu je až 40 min.

Jeep Gladiator SCX24 zvládne téměř každý terén a vypadá při tom skvěle. Je kompletně sestavený, plně vybavený a je perfektní volbou pro začátečníky i pro zkušené nadšence expedičních RC crawlerů. S RC modelem auta Axial SCX24 Jeep JT Gladiator můžete jezdit doma, na zahradě a vytvořit si i vlastní trať z menších kamenů, terénních překážek či větví. Jednoduše nabijte baterii pomocí USB nabíječe, vložte ji do auta a můžete vyjet.

Realistická karosérie populárního Jeep JT Gladiator, velká terénní kola s nadstandardní světlou výškou a zadní expediční nosič s příslušenstvím evokují vzhled světově proslulého auta. Základem je silný pohon, ten sestává z motoru 180, s více-řadou převodovkou, která dodá potřebnou sílu ke kolům. Od převodovky se přenáší kroutící moment na drážkované hřídele a k přímým pevným nápravám šnekovou převodovkou. Proto není potřeba brzda a kroutící moment nezná hranic.

Podvozek SCX24™ zvládne každou výzvu díky trvalému pohonu všech čtyř kol, 3-bodovému přednímu a 4-bodovému zadnímu zavěšení, které se vždy přizpůsobí terénu. Realistický ocelový rám je dostatečně tuhý proti kroucení, šnekové převody na nápravách zvyšují světlou výšku. O 22 mm delší rozvor zvyšuje stabilitu, zatímco robustní přední a zadní nápravy, přední čepy a ocelové poloosy vám umožní s jistotou slézat překážky.

Ocelové podélníky C-rámu

Stejně jako platforma většího podvozku SCX10™ II v měřítku 1:10, má i podvozek SCX24™ robustní ocelové rámové podélníky s profilem C, které zajistí vysokou tuhost a pevnost podvozku a udržují podvozek dostatečně tuhý i při velkém překroucení náprav.

Přední a zadní tuhé nápravy

Přední a zadní náprava se skládá z dvoudílné lisované kompozitní pevné skříně nápravy. Pro optimální manipulaci je zavěšení SCX24™ vybaveno tří-bodovým předním a čtyř-bodovým zadním zavěšením.

4-bodové zadní zavěšení

Geometrie zavěšení zadní pevné nápravy využívá 4-prvkovou konstrukci, která je optimalizována pro snížení natáčení nápravy a kroucení od točivého momentu náhonu kol.

Tlumiče plněné olejem

Kvalitu jízdy výrazně ovlivňují tlumiče, proto má model olejové tlumiče, které umožňují plynulou jízdu po nerovném terénu. Předpětí pružin je možné upravit tak, abyste doladili míru odpružení podle charakteru terénu.

Šnekový převod

Přední a zadní diferenciály jsou opatřeny šnekovým převodem, aby byl zajištěn přenos maximálního výkonu na nápravy a zároveň byla zajištěna stálá brzda při zastavení auta. Malé rozměry rozvodovky umožnily vytvořit větší světlou výšku.

Pevné ocelové hřídele

Vysoký kroutící moment šnekového převodu vyžaduje použití ocelových hnacích hřídelí. Pouze ty dokáží přenášet sílu na kola i v těžkých stoupáních.

Drážkované hnací hřídele

Přední a zadní hnací hřídele mezi převodovkou a přední a zadní nápravou, jsou drážkované, umožňují velký axiální posun a maximální přenos točivého výkonu.

Osazeno kuličkovými ložisky

Model je plně osazen kuličkovými ložisky a to jak v převodovce, tak v nápravách a náhonech. Můžete jezdit bez obav, že by se vám někde opotřebilo kluzné ložisko.

Silné servo řízení Axial AS-1

Klíčovým komponentem u expedičních RC modelů aut je dostatečně silné servo řízení s robustním mechanismem. Přímo nad přední nápravou je uloženo servo řízení Axial AS-1 se servosaverem, který umožňuje přesné řízení, a zároveň poskytuje ochranu převodů a elektroniky serva v případě překážky v řízení nebo nárazu na přední kolo.

Motor Dynamite

Motor Tazer 180 88T na podvozku SCX24, je speciálně navržen pro RC modely aut 1:24, kde spolu s optimálně nastavenou převodovkou poskytuje nápravám potřebný kroutící moment pro strmá stoupání.

Vysílač Spektrum SLT2 2,4 GHz

Dvou-kanálový vysílač Spektrum SLT2 nabízí řadu užitečných funkcí, jako je nastavení dráhy plynu a řízení a omezení plynu. Je ergonomicky navržen pro dlouhou jízdu bez únavy a má pěnový volant pro přesné ovládání. Balení RTR je tak kompletní, včetně AA baterií vysílače.

Řídící jednotka Spektrum

Model je nově vybaven Spektrum řídící jednotkou 2v1 s integrovaným přijímačem SLT a stejnosměrným regulátorem 10A. Jednotka má možnost zapojení externího regulátoru a využití jednotky jen jako přijímače.

Vlastnosti
  • RC auto Axial SCX24 je kompletně sestaveno a připraveno k použití, vše potřebné je obsahem balení
  • Licencovaná karoserie s detailními prvky
  • LED osvětlení v předním nárazníku
  • Licencovaná kola KMC Machete
  • Licencované pneumatiky Nitto Trail Grappler M/T
  • Nainstalovaná řídící jednotka, motor a servo AS-1
  • 3-bodové přední a 4-bodové zadní zavěšení
  • Kovové boční rámy šasí
  • Šnekový převod náprav
  • Odklápěcí karosérie
  • Komplet osazeno kuličkovými ložisky
  • Vysílač Spektrum SLT2 2.4GHz se 4x AA bateriemi
  • 2S LiPol baterie 350 mAh
  • Nový USB nabíječ LiPol
  • Volitelné příslušenství: Přívěs pro auta 1:24 SCX24

* Informace o specifikaci voděodolnosti naleznete v návodu k použití. Tipy a triky na provoz v mokrém prostředí naleznete v blogu.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: