Revell Battleship BISMARCK (1:350)

Kód: RVL05040
3 149 Kč 2 602 Kč bez DPH
Skladem (1 ks)

Revell plastikový model lodi Bismarck v měřítku 1:350 ke slepení. Stavebnice obsahuje 659 dílků, délka 718 mm, stavební obtížnost 5.

Detailní informace

29.500
Přes 29.500 zákazníků
Za 16let fungování Eshopu máme přes 29.500 spokojených zákazníků nejen z České Republiky ale i Slovenské republiky.
Ověřený obchod
Ověřený obchod
Jsme důvěryhodný a lety ověřený český Eshop s dlouhou tradicí již od roku 2007 který dělá radost jak dětem tak i dospělým.
Doprava ZDARMA
Doprava ZDARMA
Dopravu zdarma při objednávce nad 4990,-Kč. Doručujeme prostřednictvím Zásilkovny nebo České pošty po celé ČR a SK.

Detailní popis produktu

Plastikový model Revell 05040 – bitevní loď Battleship BISMARCK. Měřítko 1:350, počet dílků ke slepení 659, délka 71,8 cm, stavební obtížnost 5.

Informace o modelu:

"Bismarck" s výtlakem 42 343 tun byl ve své době největší a nejmodernější bitevní lodí na světě (spolu s britským "Hoodem"). Na vodu byl spuštěn 14. února 1940 v loděnici Blohm & Voss v Hamburku a vedle jeho sesterské lodě "Tirpitz"se jednalo o tu nejpokrokovější a nejprestižnější loď německého námořnictva. Na délku měřil celých 251 m a vrchol jeho hlavního stěžně čněl 52 m nad hladinu moře. Jeho ochranu představovalo celkem 17 450 tun pancéřových plátů. Nově navržená těžká děla vystřelila projektily o hmotnosti 800 kg až do vzdálenosti 34,2 km a z 21 km dokázala propálit i 350 mm pancíř. 24. května 1941 se "Bismarcku" spolu s těžkým křižníkem "Prinz Eugen" podařilo v námořní bitvě na hranici pole ledových ker poblíž Grónska přímým zásahem z páté salvy ze svých 380 mm děl potopit největší britský bitevní křižník "Hood". Ačkoliv "Prinz Eugen" nedostal žádný přímý zásah, "Bismarck", který byl na přídi poškozen, se měl ukrýt ve francouzském přístavu. Při následném pronásledování britskými loděmi a letadly však 27. května 1941 zasáhlo jedno z torpéd kormidlo a po řadě dalších zásahů loděmi Home Fleet, které byly v jasné přesile, byl "Bismarck" ochromen a nakonec také potopen, ve vodách Atlantského oceánu 800 km od francouzského pobřeží. Z 2092 členů posádky přežilo pouhých 115.

  • Detailně zpracovaný trup
  • Detailní hnací hřídele
  • 3 lodní šrouby
  • 2 pohyblivá kormidla
  • Detailně zpracovaná hlavní paluba se vzorem prken
  • 4 detailně zpracované věže 380 mm děl se samostatně pohyblivými hlavněmi
  • Dvanáct 150 mm děl
  • Šestnáct 105 mm protiletadlových kanónů
  • Samostatný přední kotevní řetěz
  • Anténové stěžně
  • Detailně zpracovaná kontrolní/řídicí věž
  • Pátrací světla s díly z průhledného plastu
  • Extra detailně zpracovaná komínová nástavba
  • Jemně zpracovaný kryt komínu
  • 10 záchranných člunů různých druhů
  • 2 hydroplány Arado 196 s proskleným krytem pilotní kabiny
  • Dveře hangáru pro letadla lze sestavit v otevřené i zavřené poloze
  • 2 detailně zpracované jeřáby s dlouhými rameny
  • 2 detailní vratidla
  • Stojan pro vystavení modelu
  • Pokyny pro aplikaci barevného maskování a potisky pro dvě období provozu lodě: zkušební fáze v Baltickém moři z podzimu 1940 a květen 1941

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: