LOSI 5IVE-T 2.0 V2 4WD GAS BND 1:5

Kód: LOS05014V2T1
Novinka
Značka: Losi
48 299 Kč –5 %
LOSI 5IVE-T 2.0 V2 4WD GAS BND 1:5
48 299 Kč –5 % 45 691 Kč 37 761 Kč bez DPH
Skladem (1 ks)

Rychlé, velké, výkonné a zábavné benzínové auto Short Course Losi 5ive-T 2.0 vylepšené verze V2, pro Off Road závody 1:5 nebo pro rekreační ježdění na venkovních tratích. Užívejte si vysokého výkonu motoru Zenoah G320 32cc. Nová generace auta s přijímačem Spektrum a stabilizací AVC.

Detailní informace

Detailní popis produktu

LOS05014V2T1

Obsah balení

Hotový sestavený model RC auta Losi 5ive-T 2.0 V2 1:5 4WD SCT BND s nainstalovanými komponenty: přijímač 6 kan. Spektrum® 6200A, motor Zenoah™ 32cc s tahovým startérem, servo řízení S900S, servo plynu S901T, klíč na kolo, multifunkční klíč, nástroj na tlumiče, klíč na svíčku, párovací konektor, těsnění výfuku, imbusy 2,0 mm, 2,5 mm, 3,0 mm, 4,0 mm. Návod CZ

Charakteristika

Losi 5ive-T 2.0 V2 1:5 4WD SCT BND

 

Rychlé, velké, výkonné a zábavné je benzínové auto Short Course Losi 5ive-T 2.0 pro Off Road závody 1:5 nebo pro rekreační ježdění na venkovních tratích. Užívejte si vysokého výkonu benzínového motoru Zenoah G320 32cc, s novou vylepšenou generací auta a přijímačem Spektrum s elektronickou stabilizací jízdy AVC.

 

Původní RC model Losi 5IVE-T, změnil se svět terénních závodů v měřítku 1:5 a tato ikonická platforma se stala jednou z nejúspěšnějších. Nyní se připravte na verzi V2 - Losi 5IVE-T 2.0 BND, která má všechny bezkonkurenční výhody svého předchůdce a zahrnuje technologii Bind-N-Drive (bez vysílače v balení), která vám umožní vybrat si vlastní univerzální vysílač Spektrum, dle vašich požadavků. Výkonný motor Zenoah G320 32 ccm byl vyroben speciálně pro 5IVE-T 2.0. Nové uspořádání podvozku zmenšuje úhel přední hnací hřídele, což zvyšuje odolnost a vyvážení pohonu všech kol. Systém řízení Ackerman usnadňuje změny nastavení a celkově vylepšuje geometrii řízení. Mezi další inovativní prvky patří vylepšená přední kapota, silné brzdy a odvzdušňovací čepičky hliníkových tlumičů pro bezkonkurenční absorpci nárazů.

Losi 5ive-T 2.0 V2 1:5 4WD SCT BND

Vlastnosti auta 5ive-T 2.0 V2

  • Verze BND s přijímačem
  • 4WD náhon na všechna kola
  • Benzínový motor 32 ccm s tahovým startérem
  • Extra velká nádrž 800cc na dlouhou jízdu
  • Integrovaný nastavitelný servo saver
  • Hliníkový 5 mm podvozek CNC pro maximální tuhost a menší hmotnost
  • Silné kotoučové brzdy
  • Tři stavitelné uzavřené viskózní diferenciály
  • CVD hřídele pro náhon
  • Velké hliníkové tlumiče s pístnicí ø7 mm
  • Inovativní uzavřená spojka s chladicími otvory
  • Spektrum® 6200A DSMR 6-Ch AVC
  • Centrální hřídele náhonu s menším úhlem natočení
losi/LOS05014T2_b01.jpg

Benzínový motor Zenoah G320 32cc

Osvědčený a spolehlivý motor Zenoah G320 32cc byl zkonstruován speciálně pro 5IVE-T 2.0. Díky špičkovému návrhu má vzduchem chlazený motor vysoký výkon s velkým kroutícím momentem, nezbytným pro auto v měřítku 1:5, jako je 5IVE-T 2.0. Má snadný start díky tahovému startéru a jednoduché seřízení. Díky tomu zažijete jízdu, plnou adrenalinu a zážitků u jízdy.

 

 

 

 

 

losi/LOS05014T2_b02.jpg

Verze Bind-N-Drive

Provedení modelu ve verzi Bind-N-Drive (BND) je dobrá volba pro všechny, kteří vlastní volantový vysílač s technologií Spektrum 2,4 GHz DSMR. Díky tomu lze mít auto za výhodnějších podmínek, protože svůj vysílač pouze spárujete s přijímačem.

 

 

 

 

 

 

losi/LOS05014T2_b04.jpg

Nová konstrukce řízení Rack a Bell Cranks

Díky novému typu řízení Rack a Bell Cranks budete mít ten nejlepší pocit z jízdy. Systém geometrie řízení přední nápravy Ackermann vám umožní plynule projíždět zatáčky a užívat si precizní jízdu. Nový servosaver byl navržen tak, aby byl méně zatížen a mnohem plynuleji reagoval, čímž bylo zajištěno konzistentnější řízení.

 

 

 

 

 

losi/LOS05014T2_b05.jpg

Nový centrální diferenciál

Inženýři Losi neúnavně pracovali na dosažení dokonalé rovnováhy přenosu síly na přední a zadní nápravu 5IVE-T 2.0 aby zajistili nejlepší pocit z jízdy. Verze 2.0 má ideální rozložení hmotnosti, díky přesunutí středového diferenciálu. Tím se rovněž zmenšil úhel hnací hřídel, čímž je daleko méně namáhána.

 

 

 

 

 

losi/LOS05014T2_b06.jpg

Nové disky a pneumatiky

Kola byla v autu 5IVE-T 2.0 vylepšena tak, aby se zvýšila pevnost a tuhost. Disky mají větší pevnost a tuhost, což je důležité při jízdě v terénu, pneumatiky mají nové složení a vzorek pro vyšší trakci a lepší výkon auta.

 

 

 

 

 

 

losi/LOS05014T2_b07.jpg

Přední kluzná deska, nárazník

Nemusíte se starat o to, jestli v terénu zachytíte o blatníky nebo nárazník. Přední kluzná deska má optimální sklon aby při kontaktu přední části s terénem došlo ke sklouznutí po terénu a auto mohlo bez zdržení pokračovat v jízdě. Rovněž blatníky předních kol mají upraven tvar tak, aby nedocházelo k poškození.

 

 

 

 

 

losi/LOS05014T2_b08.jpg

Účinnější brzdy

Auto 5IVE-T 2.0 má nainstalovány kvalitnější a účinnější kotoučové brzdy, které byly původně vyvinuty pro Team Losi Racing 5IVE-B. Vyztužené ocelové disky brzd v kombinaci s obložením pro vysoké zatížení, poskytují pocit důvěry, díky čemuž mohou závodníci v zatáčkách rychleji brzdit a dříve akcelerovat. Účinnost přední a zadní brzdy může být naladěna pro podmínky na trati.

 

 

 

 

 

losi/LOS05014T2_b09.jpg

Táhla serva plynu a brzd

Na páce serva plynu je táhlo ke karburátoru motoru a k táhlům brzd. Na páce serva je vahadlo, ke kterému jsou připojeny dvě páky které vedou k pákám vaček brzdy předního a zadního náhonu. Účinnost přední a zadní brzdy jde upravit a nastavit odpovídající jízdní vlastnosti vozu.

 

 

 

 

 

losi/LOS05014T2_b10.jpg

Hliníkové stavitelné tlumiče

Obří hliníkové tlumiče mají velké 7 mm pístnice, které jsou plně dimenzovány pro zatížení aut 1:5. Velké množství náplně a možnosti seřízení, zajistí autu bezpečnou jízdu i v těch nejdrsnějších podmínkách. 5IVE-T 2.0 je standardně dodáván s hliníkovými uzávěry se závitem. Šrouby pro odvzdušnění umožňují rychlejší a snadnější montáží a plnění.

 

 

 

 

 

losi/LOS05014T2_b11.jpg

Nové tělo třecí spojky

Motor má novou konstrukci odlitku krytu spojky a výstupního pastorku. Ten pohání ozubený řemen, který pružněji reaguje při přenosu kroutícího momentu na centrální diferenciál a lépe snáží těžké podmínky provozu.

 

 

 

 

 

 

 

Short Course Losi 5ive-T 2.0

 

Doporučujeme koupit

Pro uvedení do provozu je potřeba doplnit:

  • 2S Lipol akumulátor přijímače
    • Akumulátor Dynamite LiPo Reaction2 7.4V 5200mAh 2S 15C Rx
    • Smart akumulátor Spektrum LiPo 7.4V 4000mAh Rx IC3
  • Nabíječ
    • Nabíječ Dynamite Prophet Sport Mini LiXX/NiMH 50W AC
  • DSMR vysílač Spektrum
    • Cenově výhodný vysílač Spektrum DX5C DSMR
  • kvalitní olej pro 2-takty
    • Power Model 2T-S olej do benzinových motorů 500ml
  • 95 oktanový benzín
 
 

video

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: