Airfix Avro Lancaster BII (1:72)

Kód: AF-A08001
1 419 Kč 1 173 Kč bez DPH
Skladem u výrobce

Plastikový model Airfix A08001 - letadlo Avro Lancaster BII v měřítku 1:72 ke slepení. Stavebnice obsahuje 239 dílků, rozpětí křídel 432 mm, obtížnost 3.

Detailní informace

29.500
Přes 29.500 zákazníků
Za 16let fungování Eshopu máme přes 29.500 spokojených zákazníků nejen z České Republiky ale i Slovenské republiky.
Ověřený obchod
Ověřený obchod
Jsme důvěryhodný a lety ověřený český Eshop s dlouhou tradicí již od roku 2007 který dělá radost jak dětem tak i dospělým.
Doprava ZDARMA
Doprava ZDARMA
Dopravu zdarma při objednávce nad 3990,-Kč. Doručujeme prostřednictvím Zásilkovny nebo České pošty po celé ČR a SK.

Detailní popis produktu

Plastikový model Airfix A08001 - letadlo Avro Lancaster BII v měřítku 1:72 ke slepení. Stavebnice obsahuje 239 dílků, rozpětí křídel 432 mm, obtížnost 3.

Informace o originálu:

Ze všech bombardérů britského letectva, které se podílely na operacích nad Německem v druhé světové válce, musí být Avro Lancaster považován bezesporu za ten nejslavnější. Přestože obvyklejším pohonem Lancasterů byly motory Merlin, ne všechny jimi byly vybaveny. Kvůli požadavkům kladeným na Rolls Royce při výrobě letadel jako Supermarine Spitfire a de Havilland Mosquito hrozil potenciální nedostatek Merlinů, a tak byla varianta BII místo toho vybavena hvězdicovými motory Bristol Hercules. První z nich byl vyroben v září roku 1942.

Tyto motory byly nejen rychlejší do výšky 5,5 km, ale dokázaly také vydržet hrubší zacházení než běžně montované Merliny. Jejich praktický dostup byl však menší a také kvůli jejich nedostatku do roku 1944 byl BII na začátku následujícího roku stažen z provozu. I přesto byl více než důstojnou alternativou k běžným variantám a velmi dobrou verzí vynikajícího bombardéru, která byla oblíbená i u jejích posádek.

  • Rychlost: 426 km/h
  • Dolet: 2500 km
  • Délka: 31,09 m
  • Výzbroj: 10 x 7,7 mm kulomet; až 10 500 kg bombového nákladu
Informace o modelu:
  • Kompletní motory Bristol Hercules s detailně zpracovanými výfuky
  • Volitelně sklopené vztlakové klapky
  • Kulometná věž a proudnicový kryt na spodní části trupu
  • Volitelně vysunutý nebo zatažený podvozek
  • Interiér se všemi detaily

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: