Revell Messerschmitt Bf109G-2/4 (1:32)

Kód: RVL03829
909 Kč 751 Kč bez DPH
Skladem u výrobce

Plastikový model Revell 03829 – letadlo Messerschmitt Bf109G-2/4 v měřítku 1:32 ke slepení. Stavebnice obsahuje 184 dílků, rozpětí křídel 310 mm, obtížnost 5.

Detailní informace

29.500
Přes 29.500 zákazníků
Za 16let fungování Eshopu máme přes 29.500 spokojených zákazníků nejen z České Republiky ale i Slovenské republiky.
Ověřený obchod
Ověřený obchod
Jsme důvěryhodný a lety ověřený český Eshop s dlouhou tradicí již od roku 2007 který dělá radost jak dětem tak i dospělým.
Doprava ZDARMA
Doprava ZDARMA
Dopravu zdarma při objednávce nad 3990,-Kč. Doručujeme prostřednictvím Zásilkovny nebo České pošty po celé ČR a SK.

Detailní popis produktu

Plastikový model Revell 03829 – letadlo Messerschmitt Bf109G-2/4 v měřítku 1:32 ke slepení. Stavebnice obsahuje 184 dílků, rozpětí křídel 310 mm, obtížnost 5.

Informace o předloze:

Bf 109 je jedním z nejslavnějších stíhacích letounů německé Luftwaffe používaných v druhé světové válce. V mnoha různých verzích se ho vyrobilo přes 33.000 kusů. Silnými stránkami tohoto letadla byla jeho stoupavost a rychlost při střemhlavém letu. V létě roku 1942 byla zahájena výroba série Bf 109 G, která oproti předchozí verzi Bf 109 F doznala znatelných změn.

Řada G , neboli Gustav , byla představena v polovině roku 1942. Jeho původní varianty (G-1 až G-4) se od Bf 109F lišily pouze v drobných detailech, zejména silnějším motorem DB 605 o výkonu 1 475 k (1 085 kW; 1 455 k). Varianty s lichými čísly byly stavěny jako výškové stíhačky s přetlakovou kabinou a posilovačem GM-1 , zatímco varianty se sudými čísly byly bez přetlakové stíhačky a stíhací bombardéry. Existovaly i dálkové fotoprůzkumné varianty.

Bf 109 G-2

Výzbroj tvořil kanón MG 151/20 a dva kulomety MG 17. Bylo vyrobeno 1586 kusů.

Bf 109 G-4

Shodný s verzí G-2. Pohon zajišťoval motor DB 605 A se zařízením GM pro přímé vstřikování oxidu dusného do válců motoru(dostup zvětšen na 11 580 m). Vyrobeno 1242 kusů.

Informace o modelu:
  • Detailní povrchové struktury.
  • Nová kapota kokpitu.
  • Spoje zápustných panelů.

Autentická reprezentace následujících verzí:

  • Bf109 G-2, komodor plukovník Hannes Trautloft, JG54, Rusko, srpen 1942.
  • Bf109 G-4, "Angle 2", major Gordon Gollob, III./JG52, Rusko, srpen 1942.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: