Reklamace zboží

REKLAMACE ZBOŽI:

Pokud reklamujete nějaký výrobek tak nejprve nás kontaktujte prostřednictvím formuláře kde popiště svoji závadu.
Někdy se jedná o chybné nastavení či nějakou závadu která se dá emailem bez problémů vyřešit.

Pokud se přece jenom jedná o nějakou závadu kterou nelze po emailu či telefonu vyřídit tak nám zboží zašlete na adresu:

Ivo Jordán
Františka Kožíka 2659
688 01 Uherský Brod

DŮLEŽITÉ: k reklamaci nezapomeňte přiložit krátky textový popis závady + ofocenou fakturu. 

 

 

Poškození zboží při přepravě:

Co dělat v případě, že zásilka přijde poškozená a zjistíte to až doma po rozbalení balíku?

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce.

Česká pošta
V případě, že se poškození nebo úbytek zasílaného obsahu zjistí až po rozbalení zásilky, měla by se zásilka ponechat v tom stavu, v jakém byla převzata a takto jí donést na kteroukoliv poštu v ČR, kde bude sepsán zápis o škodě.
Je nutné doložit nejen poškozenou věc, ale všechno, v čem byla zabalena, tzn. všechno vnitřní balení, vnější balení (krabice) a v případě, že byla omotána stahovací páskou, vzít pásku s sebou na poštu a k reklamaci předložit.

Reklamovat poškození je vhodné v co nejkratším termínu, nejlépe ve lhůtě dvou pracovních dnů po dodání.
Předložení zásilky později může mít vliv na posouzení odpovědnosti za škodu. Lhůta pro vyřízení reklamace poškození je 15 dnů od uplatnění nároku na náhradu škody, tedy od doby kdy adresát, popřípadě odesílatel vyčíslí škodu na obsahu.

Více informací najdete zde:
https://www.ceskaposta.cz/rady-a-navody/reklamace